tirsdag 26. november 2019

På et hotellrom

Nå nyter jeg min siste kveld i selveste København! Jeg har nemlig dratt på tur hit! Kom i går og drar hjem i morgen, så turen er ikke så lang men for meg er den mer enn lang nok skal jeg tro beina! Jeg har nemlig gått over 20.tusen skritt mellom 08.00 i går og frem til nå, og det er mildt sagt ekstremt mye for meg!

Men beina skal få være slitne, vonde og sure om de vil! Det er faktisk helt greit! Eller, sånn delvis greit da! Å ha så vondt at du har lyst å spy er jo ikke noe å lengte etter, men samtidig så er dette en tur jeg har lengtet etter siden jeg var tenåring! Fru Klem pleide nemlig å fortelle om førjulsturene sine, blant annet København og Tivoli! Og nå var det endelig min tur! Endelig hadde jeg råd til å ta denne turen uten å måtte spinke og spare i flere måneder, det har jeg prøvd før nemlig, men så har det skjedd et eller annet og dermed har jeg ikke klart å spare likevel...

Så i dag har jeg vært et par timer i snøkledde Tivoli, eller, snø og snø, den vare fake så det sang etter, ikke så rart når det er 7-8grader ute da, men jeg kom iallfall litt i julestemning! Og det var ekstremt mye jeg hadde lyst! Blant annet noen aldeles nydelige snøkuler! Problemet er bare at jeg kun har håndbagasjen og dermed utgår ting som inneholder væske... Men jeg kommer likevel hjem med litt ting da, blant annet nye sko og Lego (selvfølgelig🙈) Og ja, jeg har også med meg slik (godis) hjem igjen😋

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar