torsdag 7. november 2019

Ut på tur for å spille!

I går fikk jeg et genialt tips av Humlen, nemlig spillet Wizards Unite! Det er som Pokemon Go, bare at det er Harry Potter spill! Og jeg ble hekta etter få minutter! Så, for å få mer energi til å spille måtte jeg altså ut på tur med skuteren min i formiddag, nevnte jeg at det er kaldt ute? nei, men det er iallfall det! og da er det ikke bare bare å skulle bruke fingrene på en mobil! Men jeg fikk de varmet opp til slutt da!

Fordelen med spillet er at man må innom vertshus for å samle energi slik at en kan spille mer! Men jeg har ikke et eneste vertshus i nærheten av meg, så når jeg har brukt opp energien, ja, da har jeg brukt den opp! Fortvilende egentlig, men samtidig også veldig greit!

Nå skal jeg spise litt middag og så skal jeg strikke og slappe av resten av kvelden!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar