fredag 11. november 2016

Totalt forvirret med skrivesperre!

Det er fredag i dag men jeg er fullstendig forvirret, i mitt hode skal det liksom være onsdag siden jeg har vært hos Humlen!:p Meeen, det er veldig deilig at det er helg altså, så jeg er glad for det! Planen vår var jo å gå på tur i formiddag men det ble ikke noe av, jeg fikk nemlig tilbud om å komme til kontoret hennes istedenfor så det takket jeg ja til. Men jeg har fått ny turtime om noen uker da, jeg har nemlig veldig lyst til å se dette stedet hun snakket om:D

Humlen og jeg var innom mange temaer, blant annet skriving, det var litt morsomt for jeg trakk nettopp et englekort som heter "Kreativ skriving" og det gjør jo ikke min lyst på å skrive noe særlig mindre akkurat! Den har ligget og ulmet en god stund nå men problemet er bare at hodet mitt er fullstendig tomt, jeg aner ikke hva jeg skal skrive om, klarer ikke å begynne på noe heller for det kommer liksom ingenting. Så har du en ide om hva jeg kan skrive om, så kom gjerne med den altså? Ser på facebook at min gamle engelsklærer, Fru Smil, er pålogget, så jeg er nesten litt fristet til å spørre om hun har en ide til meg, nå dukket enda en lærer opp, nemlig Fru Blid opp, haha:p

Hva jeg skal bruke helgen på vet jeg ikke helt ennå, tar det litt som det kommer egentlig. Tror jeg må ta en tur på fretex i morgen, er lenge siden jeg har vært der nå:p

God helg alle sammen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar