fredag 18. november 2016

Testing av TNS-apparat

Da har jeg vært hos Fysio-damen, hun fant frem TNS-apparatet og så fikk jeg prøve det. Hun sa at det var fryktelig lenge siden hun hadde brukt det på pasienter og er heller ikke helt oppdatert på det. Men det gjør ingenting, jeg har fått frie tøyler til å teste på egenhånd og får låne det i uke, så dette blir spennende😄 jeg har troen for det hadde jo vært alldeles nydelig om det funker, om så bare bittelitt!

Etter timen hos henne stakk jeg innom legekontoret og fikk en time hos Raketten. Jeg vil nemlig ha henvisning til smerteklinikken selv om nevrologen mener at hans CMT-pasienter ikke trenger å dra dit... Så på tirsdag, midt i strikkeklubben🙈 har jeg time hos henne. Håper hun er villig til henvise meg dit altså!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar