tirsdag 8. november 2016

Sofa-tirsdag!

Ingen tvil om at Live er blitt syk nå nei...
Kvelden i går var pyton, mildt sagt! Endte opp med å sove litt sånn av og på en times tid mellom halv seks og halv syv, regner med at soving med sykdom er tillatt:p Når jeg skulle legge meg skalv jeg som et aspeløv, så jeg målte temperaturen, var skråsikker på at jeg hadde fått feber! Men temperaturen var helt normal den! Heldigvis roet det seg etterhvert når jeg hadde kommet meg under dynen!

Dagen i dag tilbringes i sofaen, har ingen planer om å gjøre mer enn det som er mest nødvendig! Frister litt å gå på butikken men jeg trenger ingenting, vil bare ha lakris:p kanskje jeg skal begi meg ut i mørket? Eller så kan jeg gjøre det i morgen og heller glede meg til det:p 

Forhåpentligvis blir jeg ikke dårligere enn dette, nå er jeg bare tett i systemet og ikke minst så er jeg svimmel, men det går nok over bare jeg fortsetter å ta det med ro! Jeg skal jo på tur med Humle og vofsen hennes på fredag og vil helst slippe å avlyse det, det er nemlig siste time hos henne før jeg skal på Haukeland neste onsdag.

Nå skal jeg finne litt mat og fylle opp glasset med solo, det hjelper nemlig når halsen streiker:p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar