onsdag 16. november 2016

Hmm

Ja, da er jeg ferdig på sykehuset for denne gangen. Vet ikke helt hva jeg syns om timen egentlig, var litt så som så. Nevrologen min virker ikke helt åpen for at ting er forskjellig fra person til person med CMT. Humlen og jeg har snakket masse om smertemstring og slikt, hun foreslo at jeg skulle be om å bli henvist til smerteklinikken ved sykehuset. Dette tok jeg opp men det er visst ingen av hans CMT-pasienter som trenger å dra dit. Han mener også veldig bestemt at jeg vil få mindre smerter ved riktig ortroser, såler og sko... dette pga veldig løse ankler og dermed overkompensering av musklene i leggene. Vel, akkurat der er jeg veldig tvilsom kjenner jeg! men det er jo mulig han har rett da...

Nå sitter jeg på bussen, er på vei til Humlen. Ha en god dag🐝

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar