søndag 20. november 2016

Nok en lat søndag

Nok en søndag er på hell, har ikke gjort så veldig mye fornuftig i dag, men det pleier jeg ikke å gjøre om søndagene heller, haha:p

Jeg kjenner at dette har vært en litt lang uke, iallfall fra onsdag og fremover. Slitt veldig med søvnen, ikke noe nytt der akkurat da men jeg har heldigvis klart å våkne tidlig og ikke sovet vekk dagen! Bare en eneste middagslur har jeg også hatt, med tillatelse fra Humlen, hihihihi:p Heldigvis har hun lært meg noen triks som jeg har i ermet men de er ikke alltid like lett å bruke, iallfall ikke midt i svarte natten... 

TNS-apparatet er brukt masse, vet ikke helt om det hjelper men jeg tror det har med at jeg ikke plasserer disse elektrodene på riktige steder, muligens da. Har prøvd å finne noen lure tips om det på nettet men det var resultatløst, iallfall utifra det jeg søkte på. Selv om jeg ikke har kjent noen umiddelbar effekt vil jeg fremdeles lære mer om det slik at jeg kan få testet det skikkelig.

Nå er det under to uker igjen til julemarkedet, har en del prosjekt på gang men er redd for at de ender opp som UFO`er, iallfall strikkeprosjektene... Men heldigvis har jeg en del ting å selge uansett da, så det får gå som det går. Tenker at jeg fortsetter å syr, eventuelt strikker, ut denne uken som kommer nå og så gjør jeg alt ferdig den siste uken. Har en del tråder å feste og litt glidelåser som må syes lett sammen for hånd slik at sårkantene skjules. Det går jo egentlig fort når jeg bare setter i gang da, problemet er bare at det er så dørganes kjedelig!!!:p
Etter julemarkedet skal det gå i julegaver, tror faktisk det bare er tre stykker som skal få hjemmestrikkede gaver av meg, muligens det ender opp med å bare bli en, er ikke helt sikker ennå. Eller, muligens Blomsterdamene også må få julegaver, det blir isåfall hjemmesydd, har planen sånn noen lunde klar men jeg må se hva jeg får tid til. Jeg har allerede kjøpt to julegaver, så da har jeg iallfall startet litt:p

Resten av denne ettermiddagen/kvelden skal gå til litt tv-titting, litt lesing og muligens litt sying. Prøver å finne et mønsterhefte som jeg fikk for 11år siden da jeg var på et sykurs men det er klin umulig å oppdrive, så jeg frykter litt at jeg ikke har det lengre...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar