tirsdag 6. oktober 2020

På hodet ned i banankasser

Nå føler jeg at jeg står på hodet i en haug med banankasser! det er nemlig kasser overalt hvor jeg enn snur meg, eller, badet og soverommet inneholder ingen kasser, ennå iallfall da. Det er egentlig veldig styrete å pakke ned en hel leilighet! Men jeg tror jeg har en sånn noenlunde kontroll, og det til tross for at  jeg har blåst i alt som heter systematisk pakking🙈 Det er nemlig ganske mange måneder siden jeg begynte å pakke, så nå når jeg begynte å pakke for alvor fant jeg ut at det ikke var noe poeng å ha så voldsomt system siden jeg ikke har det i kassene jeg pakket i vinter! Så da tar jeg bare sorteringen når jeg pakker opp, jeg må jo uansett sortere da siden jeg får bedre oppbevaringsplass for ting jeg ikke trenger å ha fremme hele tiden enn hva jeg har nå!

I formiddag hadde jeg en pause fra pakkingen og var nede på hobbyklubben, det var koselig men også masete! Heldigvis kom Kaninen, hadde ikke hun skulle ha kommet hadde jeg dratt hjem, hun hadde med seg verdens kuleste lille gave til meg, men siden jeg har tenkt å vise den til Humlen når jeg skal til henne igjen så kan jeg ikke si hva det er ennå, hihi!

Akkurat nå har jeg mest lyst til å stikke bort på butikken og spørre etter banankasser, men de har frukt-leveranse nå i fem-tiden, så dermed er det ikke noe poeng å spørre før om en time eller to. Jeg har åtte tomme kasser, så sånn sett trenger jeg ikke flere akkurat nå, men på den andre siden er det greit med et stort lager sånn at jeg bare kan pakke og pakke og pakke når jeg først kommer inn i flyten!

Nei, jeg tror jeg får finne noe å gjøre på, kanskje jeg rett og slett skal støvsuge ferdig? støvsugeren ligger nemlig forlatt i gangen og der kan den jo ikke ligge i evigheter:p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar