tirsdag 29. september 2020

Pakkekaos

Akkurat nå lever jeg i et salig rot! årsaken? jo, jeg skal flytte! Det har seg nemlig slik at jeg til slutt fant en bank som var villig til å gi meg en fornuftig sum i lån slik at jeg faktisk hadde råd til å kjøpe bolig! Så nå stinker leiligheten min banankasser og er i tillegg ganske så støvete, noe som ikke er helt ideelt for en støvallergiker da🙈 Men det er slitsomt og faktisk også litt kjedelig å pakke, så verken i går eller i dag har jeg pakket noe som helst... på fredag hadde jeg planlagt å ha pakket ganske mye innen i kveld, men det ble bare med planleggingen, planen ble aldri satt ut i live... Kanskje like greit siden jeg skal til Humlen i morgen! hun hadde nok dratt av meg ørene om jeg hadde kommet til henne og sagt at det meste var ferdigpakket! hihi!

I ettermiddag var Kaninen og jeg i en malebutikk og så på farger! det var grådig mye lekkert der og dermed grådig vanskelig å bestemme seg! Jeg falt veldig fort for en farge jeg har lyst til å ha i stuen, men hvilken farge de andre rommene skal få vet jeg ikke helt da. Men en ting er sikkert og det er at soverommene, gangen og stuen SKAL males! jeg vil nemlig ikke ha HVITE vegger mer! Og veggene på soverommet skal iallfall males, for der er det en kontrastfarge jeg ikke ble så gira av å se, jeg tror jeg har lyst på grønne vegger der også, eller kanskje gule? Jeg leker også litt med tanken på å ha tapet, men jeg vet ikke om jeg klarer å finne en jeg liker best siden det er et hav av muligheter der ute...

Jeg sa opp leiekontrakten min i forrige uke, det var egentlig veldig vemodig men samtidig også veldig godt! Jeg snakket også med favorittnaboen min, hun ble veldig glad på mine vegn, men i likhet med huseierne mine så vil ikke hun heller miste meg som leietaker/nabo!<3 Men heldigvis skal jeg ikke flytte alt for langt vekk, så favorittnaboen min og deres ekstremt skjønne og sjarmerende firbeinte kompis skal få komme på besøk!<3

Nå er det på tide med litt kvelds og så skal jeg se noen episoder med Mummitrollet på nrk-tv, hihi!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar