mandag 7. september 2020

Så er høsten her

Da er høsten i gang, ute høljer det ned slik det bare kan gjøre på vestlandet og vinden uler i tretoppene. Men inne er det heldigvis godt og varmt! Jeg vurderer å finne frem koseklærne mine i ull men jeg syns det er litt for tidlig ennå, selvom det egentlig aldri er for tidlig for ull da, men det er liksom noe med at det hører litt mer senhøsten og vinteren til! Heldigvis kan jeg gå i hjemmesydde koseklær da! Nå har jeg på meg en deilig joggebukse i isoli og en lang hettegenser i oliver twist, det minner meg egentlig mest om morgenkåpe-stoff.


Kroppen min liker ikke været som er nå, jeg har vært værsyk i flere dager! i tillegg har jeg en nakke/skulder/arm-strekk som er vond, heldigvis var jeg hos Rosen på fredag og det hjalp betraktelig! Men dessverre gjorde jeg et eller annet når jeg skulle legge meg natt til i går og dermed kom smertene tilbake for fullt... De har heldigvis roet seg betraktelig i dag da, takket være mye bakoverbøyninger og litt myofascial release-baller! På fredag skal jeg tilbake til Rosen, så da regner jeg med at hun får vekk siste resten av smertene!


Dagen i dag har vært preget av meget lite energi, kanskje ikke så rart når jeg presterte å sove i over 2 1/2 time midt på dagen i går! det igjen førte til en natt med mindre søvn enn vanlig. Men, men, i dag skal jeg gjøre alt jeg kan for å komme meg i seng før natten har blitt alt for mørk, for i morgen skal jeg nemlig til noen jeg ikke har sett på over et halvt år faktisk, nemlig Bamse og Karamell! Jeg hadde tenkt å dra ut dit i mars men så stengte jo alt ned og jeg ville dermed ikke ta bussen og ihvertfall ikke dra inn til sentrum, og etter det har bare dagene gått! Men nå som høstrutene endelig er i gang på bussen, det har de jo vært i flere uker da, kan jeg endelig dra dit igjen! Det gøyeste hadde jo vært å komme kjørende, de vet nemlig ikke at jeg har fått sertifikatet! men det er litt vanskelig når jeg ikke har noen bil å kjøre! Jeg kunne ha lånt biler av flere, problemet er bare at jeg har kjørt opp på automat og har dermed ikke lov å kjøre de bilene jeg kunne ha fått låne, de er nemlig manuell-biler... Jaja, pyttsann, en vakker dag eier jeg min egen bil og da kan jeg kjøre så mye jeg bare vil ut til Bamse og Karamell!





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar