tirsdag 1. september 2020

Megasvær pakke i posten

Vel, altså, det har seg slik at jeg gikk virkelig og fullstendig amok i en nettbutikk for en uke siden, jeg måtte jo feire at jeg hadde klart oppkjøringen! men jeg kunne nok ha behersket meg litt mer enn hva jeg klarte da, for den handlekurven ble fryktelig dyr og ikke minst veldig tung! Jeg har altså handlet stoff, for det meste jersey, men også et par meter med fast bomull, ganske mange meter med kantebånd, nærmere bestemt 375meter i følge Siri, eeh, ups, hihi! Så nå venter det en meget stor vaskejobb, for alt stoffet må jo vaskes før det kan brukes!


Og jada, jeg har handleforbud ut 2020! det har jeg gitt meg selv og i tillegg har Humlen også gitt meg det! Jeg var til og med litt (veldig) flau over å skulle fortelle det til henne når vi var på tur i går! men jeg klarte å inngå et unntak fra handleforbudet da, det er i tilfelle jeg går tom for noe, f.eks. tråd eller mangler en bit med ribb eller noe annet for å få et plagg ferdig. Så med andre ord så kan jeg ikke kjøpe noe bare fordi det var fint eller bare fordi jeg har lyst på det! jeg må ha bruk for det til noe jeg allerede holder på med!


Jeg har iallfall veldig mye å kose meg med nå i høst da, siden jeg har veldig, veldig mange meter med stoff som bare venter på å bli tryllet om til noe kult!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar