onsdag 28. oktober 2020

Hva er viktigst å gjøre ferdig først?

Å flytte er en stor jobb, å komme på plass er vel egentlig en enda større jobb! Alt må få nye plasser, ting må sorteres og vurderes, skal det på loftet? Skal jeg beholde det? Eller skal jeg gi det til noen som kan ha mer glede av det? Egentlig skulle jeg ha gjort dette i pakkeprosessen, men det var ikke alt som var oppe til vurdering da og dermed må det gjøres nå. Men så er det også en annen ting som egentlig er det aller viktigste å få på plass, og det er hobbyrommet! Det er definitivt det aller viktigste! Humlen spurte meg i går om hva som var det viktigste, svaret mitt kom kjapt - hobbyrommet! Det var hun helt enig i!

Men for å få hobbyrommet i stand må litt andre ting også komme i stand samtidig. Hobbyrommet ble nemlig fylt opp av ganske mye som nå må ut, deriblant alle bøkene mine! De er det ganske mange av, og siden de skal stå i alfabetisk og kronologisk rekkefølge er det ikke bare å sette inn bøkene og bli ferdig med det! Neida, først må bøkene sorteres etter bokstaver, så etter forfatter-navn og til slutt i hvilken rekkefølge de er utgitt i! Nå er jeg på forfattere som begynner på M, men jeg har en følelse av at det ligger noen bøker i noen kasser et sted og ler fordi jeg ikke har funnet dem!🤣 Og neida, jeg har ikke OCD når det kommer til bøker, Humlen har konkludert med at jeg bare er veldig nerdete! 



Nå skal jeg fortsette å sortere bøker mens jeg hører på Kjærlighet uten grenser på P4


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar