tirsdag 1. november 2016

Noen med erfaring fra Frambu?

Jeg lurer på om det er noen der ute som har erfaring med Frambu kompetansesenter? noen som har vært på kurs der? jeg har nemlig muligheten for å dra på kurs der rett over nyttår men vet liksom ikke helt om jeg har lyst på en måte. Østlandet i januar kan jo være ganske tøft, min første vinter der borte bestod av masse snø og grådig mange minusgrader, var iallfall nede i -22 og det er kaldt det! Har 2 1/2uke på å søke plass, og gjør jeg det må jeg innom Raketten for å få en bekreftelse på sykdommen for jeg tror ikke jeg rekker å sende det etter at jeg har vært hos nevrologen to døgn før søknaden må ligge på bordet deres!
Så om du har vært der vil jeg gjerne høre dine erfaringer!:D 
(gjør ingenting om du har andre diagnoser enn meg, jeg har bare lyst på litt erfaringer:))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar