mandag 21. november 2016

Sy-mandag

I dag har jeg sydd, ble ikke produsert så veldig mye og ikke ble jeg ferdig med det siste jeg startet på heller. Men det gjør ingenting!:p Har heldigvis fortsatt litt tid til men det begynner jo å nærme seg og dermed burde jeg ha mer og mer kontroll på ting! Jaja, får se åssen ståa er på søndag tror jeg!

Var også innom en sybutikk, klarte å holde meg til de tre tingene jeg trengte, nemlig vliosfax, bordvatt og trådspoler! ble et par hundre kroner men det er jo nødvendige ting så da er det jo greit. Men jeg klarte heldigvis å gå ut fra butikken uten et eneste stoffstykke med meg! Det syns jeg var utrolig godt gjort, jeg var nemlig og snokte på det aller meste som var i butikken og det var veldig, veldig, veldig mye jeg hadde lyst på altså! Dessverre er stoff fryktelig, fryktelig dyrt, så det å drive med lappeteknikk og quilting og slikt er en fryktelig dyr hobby! det er veldig synd for det er egentlig innmari gøyt å sy! (Iallfall når man får det til uten de alt for store feilene!)

Morgendagen byr nok ikke så veldig mye på tid til sying, iallfall ikke før på ettermiddagen da. Jeg skal som alltid i strikkeklubben men midt inni der skal jeg også til Raketten og tigge om en henvisning! Satser på at hun ikke er så vanskelig å be der altså, da er hun isåfall veldig urimelig, om hun ikke har noen krystallklare og gode årsaker til å ikke henvise meg dit da. Men det tror jeg ikke helt på, for både Humlen og Fysio-damen tror jeg kan ha nytte av en tur dit og det tror jeg også, så da er vi flere som er for enn imot! Og så blir det sikkert litt rart å være hos Raketten, er jo liksom Solstrålen som skal sitte der når jeg er der:p Jeg har faktisk ikke vært der siden hun sluttet og det er jo tre måneder siden på fredag som kommer. Så lenge har det ikke gått mellom hver legetime siden jeg startet hos henne i mai 2014:p

Egentlig har jeg litt tirsdags-følelse i dag, men det stemmer liksom ikke helt siden jeg ikke har vært i strikkeklubben. Likevel har jeg trodd flere ganger i dag at jeg skal til Humlen i morgen, men det er jo i overimorgen jeg skal til henne jo!:p Kanskje det er fordi det var så kort tid forrige gang, da hadde jeg jo vært hos henne om fredagen og så var jeg der på onsdag igjen:p 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar