torsdag 10. november 2016

Jeg skulka:p

Dagen ble ikke helt som planlagt, litt stress en liten periode men heldigvis gikk alt bra!

Egentlig er jo torsdager forbundet med yoga men i dag kjente jeg skikkelig motvilje på å dra dit! Det fantes ikke et eneste lite ønske inni meg om det, ikke et eneste fnugg engang! Så jeg lot være å gå, har jo vært syk så jeg brukte det som årsak, er jo ikke i 100% form ennå uansett så det var jo noe i det.

Eeh, nå sitter jeg og skal skrive logg for de fire siste dagene, det har jeg glemt fullstendig! Men jeg vet liksom ikke helt hva jeg har gjort, har jo ikke gjort så mye og dessverre har det blitt fryktelig lite yoga... men jeg regner med at sykdom er en veldig god grunn for å ikke gjøre hjemmeleksene da!

Resten av kvelden skal være rolig! skal prøve å legge meg tidlig, håper jeg får det til!:p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar