tirsdag 22. november 2016

Hvorfor må det være så vanskelig?

Hmm, det var virkelig ikke så enkelt å få en henvisning til smerteklinikken som jeg hadde håpet og trodd på dessverre... Raketten var ikke akkurat så veldig villig til å henvise meg dit, ikke hadde hun lest noe i journalen og ikke visste hun hva som feiler meg heller... 
Ok, så har jeg bare vært hos henne en eneste gang før, pga at det var en dag Solstrålen ikke var på jobb der og jeg hadde øyebetennelse og måtte innom, men hun kunne jo ha lest litt før hun hentet meg inn da... Hun så sikkert i epikrisen at jeg har fått rekvisisjon på skotøy for hun spurte og jeg sa at jeg skal til Drevelin om en drøy uke. Etter at jeg har vært der kan vi visst snakke om henvisninger igjen, jeg skjønner ikke hvorfor hun ikke bare kunne skrive en i dag! Det at jeg skal få tilpasset skotøy vil jo ikke bedre smertene så veldig mye, det har jeg virkelig ingen tro på rett og slett fordi jeg da burde ha kjent forskjell etter at jeg fikk spesialsåler før sommeren!!!  Det at jeg vil prøve TNS-behandling var ikke god nok grunn for å bli henvist, da hadde jeg tenkt å bruke både Humlen og Fysio-damen men før jeg fikk sagt noe mer hadde hun bestemt seg...

Jeg har ikke gitt opp, om jeg så skal krangle meg til en henvisning, så skal jeg til smerteklinikken! Planen er jo å bytte lege og den planen gjelder veldig fremdeles, egentlig hadde jeg tenkt å gi Raketten en skikkelig sjanse men hun får ikke flere sjanser etter neste time. Hvis hun kommer med fornuftige forslag og sånt så skal jeg være lydhør men om hun fortsatt maser om medisiner og skotøy da så bytter jeg, uten tvil! 

Når jeg kom ut av kontoret til Raketten møtte jeg på de skjønne sekretærene og måtte selvfølgelig vise de skjørtet jeg gikk i! De syns det var veldig, veldig fint og så snakket vi litt mer om strikking, det hjalp heldigvis på humøret, litt iallfall! Men når jeg stod og ventet på bussen ble jeg bare lei meg og irritert rett og slett og kjente veldig på savnet etter Solstrålen! Tilbake på strikkeklubben var det skoleboller å få, det funket litt på en molefunken Live!

Nå er jeg hjemme igjen, sitter i sofaen og glor på tv, glemte å gå innom butikken så jeg må ut igjen men det tar jeg litt senere... Planen er også å sy en del, har alt for mye jeg har lyst til å sy så det er litt vanskelig å bestemme seg kjenner jeg:p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar