onsdag 9. november 2016

Phuu!

I dag er jeg heldigvis betraktelig bedre i form og det er jeg veldig glad for!
Mulig overdosen med c-vitaminer, masse ro og en neseskylling i går tok det fort? var nok veldig lurt å droppe strikkeklubben, det hadde neppe gått så veldig bra. Jeg holdt jo på å gå på veggene i går etter en hel dag inne så jeg endte opp med å ta en tur ut i mørket. Målet var å få tak i lakris, det gjorde jeg også, haha:p

Dagen i dag ble brukt til å jakte på sko, herlighet, hvor vanskelig skal det være å få tak i de skoene jeg vil ha egentlig??? tror jeg har vært innom rundt 15-20 forskjellige butikker bare den siste uken! Humlen har noen grådig kule sko, de er visst også veldig gode på føttene, slik ser de ut som også, sånne vil jeg ha!!! Men det er visst ikke så enkelt dessverre... hun har kjøpt de på nettet, der har jeg lett og lett og lett og lett og lett enda litt til. Nettbutikken hun har handlet i har også en fysisk butikk her i byen, de hadde ingen sko av det merket... Og joda, jeg har funnet de flere steder men ingen i min størrelse og da er jeg jo like langt... og de jeg fant på lørdag er for små, jeg gidder ikke å kjøpe akkurat litt for små sko, spesielt når beina ikke trenger mer problemer enn hva de har fra før av! Mulig jeg rett og slett må begynne å se på skoene som finnes i butikkene istedenfor? må forhøre meg litt med Fysio-damen også tror jeg! For jeg trenger jo vintersko, kan ikke gå i joggesko hele året rundt!

Om en uke skal jeg til Haukeland, skjer neppe så mye der men forhåpentligvis kan nevrologen min svare på alle spørsmålene jeg har skrevet ned! Og så håper jeg at jeg kan ta masse blodprøver sånn at det kan konstanteres hvilken variant av CMT jeg har, det har jeg nemlig veldig lyst til å finne ut av! Nå tar jo sånne dna-prøver lang tid, det visste jeg ikke forrige gang, men nå vet jeg det så nå kan jeg godt vente både i uker og noen måneder! Det har jo ingenting å si på behandlingen siden det ikke finnes særlig behandling for sykdommen men jeg er nysgjerrig og jeg vet at de kan fastsette typer og varianter innenfor der igjen så lenge det er kjente gen et-eller-annet!

Nå skal jeg se på tv og slappe av resten av kvelden, må lese litt også, burde strikke men den lysten har forsvunnet litt akkurat nå...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar