tirsdag 1. november 2016

Telefon fra advokaten

Ja, denne måneden startet med en telefon fra advokaten min, har ikke snakket med henne på godt over ett halvt år eller noe sånt. Hun ville gjerne ha en oppdatering men jeg hadde ikke så mye å fortelle dessverre, bortsett fra at hun fikk min nye adresse da😛
Hun ville gjerne at jeg skal bruke denne måneden å tenke på hva jeg vil i forbindelse med saken. Tror hun legger opp litt til neste år og må vite om hun skal lage plass til meg eller ikke. Det er fryktelig vanskelig å bestemme seg syns jeg! I utgangspunktet vil jeg jo gjøre det siden jeg har tat skrittet med å få meg advokat men samtidig vet jeg ikke om energien er tilstede...
Heldigvis skal jeg til Humlen i morgen så kanskje vi får tid til å prate om det! Og så tror jeg at jeg må snakke litt med Bamse også!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar