tirsdag 18. april 2017

Hverdagen kom

Hverdagen kom med et brak i dag og slo meg nesten rett ut... Fra å hatt ekstremt rolige dager fikk jeg nesten litt sjokk i dag, samtidig var det veldig deilig at hverdagen er tilbake sånn den skal være. Jeg er et rutinemenneske, iallfall på hverdager og helger og er på en måte ikke så veldig glad i helligdager for da må alt forandres.

Det var veldig koselig på strikkeklubben i dag! Utrolig nok var vi ikke så veldig mange og selv om de to mest bråkete damene kom så var det betraktelig roligere enn vanlig, det var deilig! Blomsterdame T hadde selvfølgelig latt påskesnopet stå fremme, det gikk veldig utover R og meg, hahaha! Hun sa at det måtte spises opp for hun kom til å kaste det som var igjen når arbeidsdagen var over:p Egentlig hadde jeg tenkt å ha totalt snopeforbud frem til helgen igjen men den planen smalt jo allerede i dag... Jaja, kan jo klare to dager da, for på fredag er det nemlig lov å spise snop altså:p Heldigvis kom det to andre som ble enda gladere for snopet og de endte opp med å spise det opp, hehe:p Takket være Snehvit har jeg muligens endelig funnet litt motivasjon til å bli ferdig med det eviglange prosjektet mitt! Det hadde vært grådig greit å bli ferdig med det nå, det har pågått et par år nemlig... Hun kom iallfall med en rålekker oppskrift på en genser som jeg har fryktelig lyst på! Men jeg kan absolutt ikke starte på noe nytt prosjekt før ufo`en er ferdig! Jaja, jeg har jo startet på to prosjekt de siste ukene, det ene er ferdig og det andre har fremdeles litt igjen, MEN det er sånt pirkeprosjekt og er absolutt ikke noe stort, så derfor er det godkjent:p

I morgen skal jeg endelig tilbake til Humlen igjen, det blir bra:D

Nå skal jeg kanskje finne frem det evigvarende prosjektet mitt og gi det litt oppmerksomhet, eller kanskje jeg bare skal glo på tv istedenfor:p

2 kommentarer:

  1. Det er godt med rutiner jeg og elsker rutiner .lykke til hos hummlen <3

    SvarSlett