torsdag 6. april 2017

Innom en trygg havn

I dag har jeg fått litt påfyll, en etterlengtet oppladning i en trygg havn, i tillegg en god klem som skremte vekk alt vondt og ekkelt. Allerede i forrige uke bestemte jeg meg for at jeg skulle ta turen ut til Bamse og Karamell i dag, som tenkt så gjort. Karamell var ute og fartet men heldigvis fant jeg en glad Bamse der. Det beste med det var at han til og med hadde tid til å sette seg ned og prate med meg uten å jobbe, du vet, når katten er borte danser musene på bordet, og det gjorde han i dag, hahahaha:p Vi satt og pratet i nesten en hel time, men så fant han ut at han nesten måtte jobbe litt før han skulle hente barnebarnet sitt, de skulle ha kose-ettermiddag sammen og skulle noe veldig gøyt!

I morgen skal jeg på yoga hos Sommerfuglen, det ser jeg veldig frem til altså! Og så har den spennende pakken ankommet postterminalen her i Bergen, så da er det bare å vente tålmodig på at den skal bli fraktet til utleveringsstedet i nærheten, eller, ett av utleveringsstedene, jeg aner ikke hvilken den vil komme til! Heldigvis vet jeg om begge alternativene, er det et tredje så får jeg eventuelt be Pinnsvinet om hjelp, hun er litt mer kjent i området enn meg, i tillegg har hun bil:p

Nå skal jeg glo på tv og strikke litt på prosjektet til Pinnsvinet:D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar