tirsdag 11. april 2017

Utmattelsesmonsteret dukket opp...

Okey, denne dagen ble betraktelig lengre enn planlagt, eller turen rettere sagt... Det var så vidt jeg klarte å komme meg opp av sengen rundt kvart på ni, jeg skulle gå allerede ti over ni så tiden var ikke helt på min side... er grådig flink til å somle og dynen min er veldig glad i holde meg fast, hahaha:p Men jeg kom meg ut og ute skinte solen, det hjalp betraktelig på humøret og en sliten kropp! dessverre varte ikke penværet så veldig lenge, skyene kom fort og etterhvert kom også regnet...

Barnevakt-oppdraget gikk veldig fint, varte bare i litt over en time, noe jeg syns var veldig greit altså! Men det endte opp med at jeg ble værende med den lille gjengen et par timer til, det var veldig koselig! Problemet er bare at jeg får litt, eeh, tja, straff for det av en energisjef som var alt annet enn enig i at dagens energi skulle brukes på all den gåingen... Hvor lenge skal dette egentlig vare???? okey, så har jeg ikke så veldig mye energi i utgangspunktet men det er iallfall mer enn hva som har vært og er nå for tiden... For å si det sånn så tror jeg det er veldig lenge til neste gang jeg sier ja til å være barnevakt i mer enn et døgn, ikke fordi det ikke er koselig eller noe sånt, jeg stortrives jo med de to jeg passer, men mer fordi tiden etterpå blir sånn som den blir...

Nå varmer jeg et stykke pestobrød som jeg bakte på søndag, hev det i fryseren men jeg regner med at det er så godt som like fantastisk når det var nystekt:p Resten av kvelden skal tilbringes i sofaen og jeg har ikke tenkt å gjøre så innmari mye, mulig strikke litt på prosjektet til Pinnsvinet men ikke noe særlig mer enn det!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar