torsdag 27. april 2017

Drømmer!

Hmm, jeg sitter å drømmer meg vekk på restplass.no nå! Men jeg blir ikke helt klok på den siden, kanskje like greit siden jeg ikke vet hvor jeg vil dra:p Ikke har jeg pass heller, det gikk ut i fjor vinter en gang! Det skal jeg dog gjøre noe med, problemet er bare at det er så innmari vanskelig å få time på politistasjonene som tilbyr det!!! En ting som gikk lett å få tak i var europeisk helsetrygdekort, for det bestilte jeg tidligere i dag, så er iallfall det i boks!:p 
At jeg må ha tillatelse fra nav for å dra er en annen sak da, det må jo søkes om det og da skal det vel være spesifisert tidsrom vil jeg tro. Så sånn sett er det enklere å få til en Sverige-tur siden det er enkelt å få tak i togbilletter. Tror forresten nav-damen ikke har noen problem med å si ja til at jeg får meg en tur, jeg har jo ikke søkt om det før. Om så kan jeg jo dra i samme tidspunkt som Humlen har ferie, da kan de ikke si noe på behandlingsstopp!:p

Nå skal jeg spise litt sen kvelds og så muligens krype under dynen og lese til jeg blir fryktelig trett. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar