mandag 3. april 2017

Oh no!

Aaaauuu, det gjør så vondt i tanna mi!!! eller, tannkjøttet er vel mer presist, uansett så er det voooondt!!! Jeg burde virkelig ha ringt tannlegen min på fredag, men gjorde jeg det? Nhnh, jeg regnet nemlig med at det ville gå over i løpet av helgen, men der tok jeg grundig feil... Men imorges ringte jeg og snakket med tannlegesekretæren, hun fikk skvist meg inn i morgendagens timeplan sånn at jeg kan få en rask sjekk og eventuelt litt antibiotika. Siden det har blitt verre i løpet av helgen er jeg litt redd for at jeg går derfra med en resept i hånden... men samtidig er det jo veldig greit å få en sjekk nå før påsken, det hadde vært ille å gått inn i helligdagene med munnverk altså!

Ellers har jeg vært veldig flink og brukt dagen til noe fornuftig, nemlig å være ute i skogen! Turen gikk til Humleplassen, der var elven ekstrem full, tror nesten ikke jeg har sett så mye vann der før altså! Før var jeg veldig flink til å gå på tur i den skogen, men nå når jeg bor i nærheten er jeg der knapt, det burde jo ha vært motsatt! Men så pleide jeg jo å gå der etter at jeg hadde vært hos Solstrålen da, så det er vel der årsaken er. Jaja, får prøve å bli litt flinkere nå når det blir varmere i været da! Været resten av uken er dessverre ikke like lyst som i dag men det hadde jo vært grådig kjekt om påsken blir pen da!

I går kveld hadde jeg forresten koselig besøk av Pinnsvinet, vi skulle egentlig strikke men vi skravlet istedenfor, haha:p Fellesprosjektet vårt har jeg overtatt for det er veldig pirkete arbeid som strikkes på pinnestørrelse 3:p

Nå skal jeg strikke og glo på tv!:p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar