torsdag 13. april 2017

En lat skjærtorsdag

Nok en dag som ikke har gått til så veldig mye fornuftig, bortsett fra yoga og strikking og å glo på tv, og å spise snop da men akkurat det går vel ikke under fornuftige ting å gjøre, hehe! Men altså, er det påske så er det påske! men nå har jeg ikke mer snop igjen, det er kjedelig det:p Kanskje like greit at butikken er stengt i morgen! Ulempen med billig snop er at det spises alt for mye! Tror forresten at jeg har en sjokoladeplate på lur da men det er kanskje lurest å ikke spore den opp!

Ute har faktisk solen skint og jeg har til og med vært ute! Energisjefen nektet å gi meg noe ut-på-tur-energi men jeg snek meg likevel ut og satte meg i solen for å lese, det var deilig det! Litt kaldt også da men heldigvis er det meldt sol i morgen også da, planen er å sitte og drikke kakao og lese i solen:D

Nå skal jeg glo mer på tv og gjøre ferdig prosjektet til Pinnsvinet:p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar