søndag 16. april 2017

1.påskedag!

God påske alle sammen!


Pizzaen kom dessverre innen tiden i går, så det ble ikke noe avslag i prisen. Men den var veldig god da og vel verdt prisen det kostet å få den levert!:D Men påskeaften endte veldig tidlig for min del, jeg var så hinsides trett at jeg krøp under dynen allerede så tidlig som 21.55, det er tidlig for meg å være det! Jeg sovnet veldig fort, tror jeg da, og sov godt frem til rundt klokken fire, da måtte jeg på do, vanligvis sovner jeg fort igjen men ikke i natt... Sengen var på et knapt minutt forandret til tankeelven og jeg stupte så lang jeg var ut i totalt uforberedt og dessverre uten redningsvesten på meg... Det preget meg og jeg klarte dermed ikke å sovne igjen, så mindfulness-mannen min måtte nok en gang prate meg i søvn. Heldigvis klarte han det etter mye om og men, men dessverre var forsvaret mitt så langt nede at alt som hadde lyst til å angripe meg klarte det veldig godt... Så de siste timene av natten min var dermed alt annet enn god og jeg våknet veldig fortvilet rundt halv ni...

Dagen i dag har vært sånn passe okey, preget av natten så absolutt! og ikke særlig med energi heller. Men jeg har i det minste klart å holde meg noen lunde på beina, kost meg med Sagaen om Isfolket, litt sjokolade og (mye) tv, nå går det i Olsenbanden, blir aldri lei den gjengen der altså!:p

I morgen er det meldt pent vær, iallfall litt sol, og jeg har store planer om å tilbringe litt tid i solveggen med en bok og en kopp kakao, dersom det blir varmt nok der vel og merke!:D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar