lørdag 15. april 2017

Som i en berg- og dalbane

Dagen startet sånn passe ok, jeg våknet alt for mange ganger og hadde sovet alt for lite men det gikk seg liksom litt til. Ble med Pinnsvinet på butikken og hadde store planer for dagens middag, resultatet blir fremdeles det jeg planla til middag men det ble en lang vei før jeg klarte å komme dit. Jeg hadde nemlig tenkt å bestille pizza fra en pizzaresturant i nærheten men siden det koster masse penger å få den kjørt, fant jeg ut at jeg skulle hente den selv. Jeg har nemlig en sånn varmebag for pizzaer, problemet var bare at jeg ikke finner den... 

Det ble veldig mye leting, noe som resulterte i et par muligheter for litt blåmerker, såre fingre, vonde tær og et skikkelig panikkanfall... Hvor bagen har blitt av aner jeg rett og slett ikke, jeg klarer ikke å finne den men jeg har umulig hevet den ut av huset, det nekter jeg iallfall å tro per nå! I stor fortvilelse og irritasjon landet jeg på yogamatten, egentlig skulle jeg bare tenke og fundere hvor jeg kunne lete, men istedenfor kom tårene og de kom som to overfylte fosser... Til slutt gav jeg nesten opp og vurderte å spise havregryn til middag istedenfor, pizzaen kunne bare dra seg et visst sted og det samme kunne stort sett alt annet... Men jeg tok meg en runde til og det resulterte i litt rydding for å få ut all frustrasjonen jeg hadde inni meg, jeg klarte å tømme en svær pappboks med sko og kaste boksen i papirbosspannet. Det resulterte i litt mer plass i kottet og dermed en pittelitt blidere Live!

Nå har jeg gitt opp tanken på å hente pizzaen selv, istedenfor får jeg heller bare betale for hjemkjøring, mat må jeg jo ha og jeg har ikke så veldig mye middagsmat da planen på butikken var pizza. Så nå er det bare å vente på at pizzabudet skal komme, håper det kommer litt for sent sånn at jeg får rabatt, hihi:p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar