onsdag 5. april 2017

Trøtt!

Ups, jeg sovnet visst litt her jeg lå i sofaen jeg... måtte skylle øret mitt men for å kunne gjøre det så må det oljes litt, da er det enklest å ligge på siden sånn at oljen ikke renner ut. Det resulterte i at jeg sluknet, jeg tenkte at det kunne skje men gadd ikke å gjøre noe med det, så da våknet jeg plutselig 30min senere...:p Men nå er øret skylt og det var vanvittig deilig, skjønner ikke hvorfor jeg ikke gjorde det når jeg først tenkte på det i helgen!

Ellers har jeg ikke klart å gjøre noe særlig fornuftig i dag, bortsett fra å strikke litt på prosjektet til Pinnsvinet da! Var på langtur men fant ikke noe spennende på fretex sånn jeg hadde håpet, var på jakt etter litt påskepynt men det hadde de ikke så veldig mye av. Pakken jeg bestilte i går kveld er blitt sendt, den har sporing og det er litt gøyt når man er nysgjerrig altså, haha! Det sies at den skal være her allerede på fredag. Så da kan det jo faktisk hende at jeg kan hente pakken etter yogatimen hos Sommerfuglen! 

Nå skal jeg strikke litt mer mens jeg glor på tv:p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar