tirsdag 11. april 2017

Aaaaauuuuu!

Au, au, au, au, au og aaaaauuuuu!!!!!!!
Mine stakkars bein har så vondt og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre for dem... Humlen har lært meg flere ting jeg kan gjøre når de er vonde, dessverre ble smertene litt for intense litt for fort og da er det ikke så mye annet jeg klarer enn å bare koble de ut og prøve å tenke på andre ting. Egentlig hjelper ikke det så veldig mye men det er ikke så mye annet som funker noe særlig bedre... Hadde jeg kunnet hadde jeg sendt de til Makrigialos, der hadde de likt seg, de liker iallfall å dra dit uten meg:p (Har aldri vært på Makrigialos altså, det er en liten gresk fiskeøy i det sørøstlige hjørnet av Kreta, og eneste grunnen til at jeg kan det stedsnavnet er fordi Fru Klem fortalte meg at hun hadde vært der:p)

Tens-apparatet til Fysio-damen er heller ikke noe tess når smertene er der de er nå. Mulig det hadde funket bedre om jeg hadde lært å bruke det av noen som virkelig kan tens-apparater, men takket være Raketten er jo ikke det mulig siden hun ikke vil sende meg til smerteklinikken... Skulle ønske Solstrålen fortsatt var fastlegen min jeg! Jeg kan jo forsøke å få time hos H, Sjefsengelen sa jo at det ikke skulle være noe problem og Pinnsvinet skryter av henne og sier at hun er dyktig. Men samtidig så sitter det litt langt inne fordi jeg har så dårlig erfaring med fastleger som det jeg har! Av syv fastleger er det bare to stykker som virkelig gadd å ta meg på alvor, det var Syklisten og Solstrålen! De hadde henvist meg til smerteklinikken uten å nøle, tror jeg da!:p

I tillegg kjennes det ut som om jeg har feber, det har jeg ikke, men det kjennes sånn ut fordi jeg er så sliten og utmattet som jeg er nå... Jaja, heldigvis er det rolige dager fremover, det er jo greit når jeg har det sånn som dette! Dessverre er værmeldingen ikke særlig grei men jeg må klare å komme meg litt ut på helligdagene, iallfall en eller to av dem, for å være inne hver eneste dag vil ikke funke særlig bra altså!

Jaja, nå skal jeg spise litt kvelds og så skal jeg legge meg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar