mandag 10. april 2017

Endelig er helgen over! denne helgen, eller hele uken egentlig, var lang og dryg og smertefull og slapp og energiløs, så jeg håper at denne uken kan være litt bedre! Jeg har ikke så veldig mange planer denne uken, bortsett fra at den skal være så rolig som overhodet mulig da! Bortsett fra i morgen da, hehe, da skal jeg være barnevakt i et par timer og det blir neppe så veldig rolig, men jeg gleder meg uansett til det!:p

Nå sitter jeg og venter på at klokken skal bli litt mer, jeg skal nemlig ned på jobben til Pinnsvinet og så skal vi på shopping, eller, hun skal til legen og jeg skal på shopping, haha:p Vil ha nye gardiner og Princess-butikken har 40% salg så da må jeg jo bare sjekke det ut! Hadde vært grådig greit om jeg hadde funnet noen fine som jeg vil ha, helst vil jeg ha noen i lys, lys grønn men jeg er fryktelig kresen så det er ikke sikkert jeg finner noen som innfrir kravene mine, haha:p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar