onsdag 12. april 2017

Kjip dag!

For en kjip dag dette egentlig har vært! Gørrtrøtt og sliten, duppet visst av litt mens jeg så på tv også:p Men jeg kom meg ut på butikken en tur sånn at jeg fikk handlet litt snop, haha:p Og så hjalp det å høre på de utrolig vakre tonene som fuglene kommer med, det gjør det forsåvidt fremdeles da jeg har en ivrig fugl eller tre like i nærheten<3

Strikkeprosjektet til Pinnsvinet er nesten helt ferdig, mangler bare litt detaljer men det tar jeg i morgen, eller en annen dag:p Det blir deilig å bli ferdig med det men jeg har et likt prosjekt til liggende, bare på betraktelig tynnere pinner, hehe:p

Nå skal jeg glo mer på tv, spise litt kvelds og så legge meg. Både i går og i forgårs var jeg veldig flink til å legge meg tidlig, jeg sovnet til og med før midnatt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar