tirsdag 25. april 2017

Endelig vår!

Endelig en skikkelig vårdag! Sol fra skyfri himmel, litt vind men hva så? solen har jo skint og da er vinden og snørestene fra i går bare peanuts!:p

Jeg har som alltid om tirsdagene vært på strikkeklubben, der var det helt okey men jeg følte meg litt sånn tja, vekke, var ikke helt tilstede i meg selv. I dag var forresten Solstrålens gamle arbeidsplass en snakkis, det var det også forrige gang. De har visst malt litt og etter strikkedamenes beskrivelser vet jeg ikke helt hva jeg skal tro:p Pinnsvinet har også snakket om det, så jeg tror jeg nesten må stikke innom og se så jeg vet hva de snakker om!:p

Forresten så var jeg veldig heldig, for snille, snille Snehvit kom med et ferdig strikkeprosjekt og leverte det til meg! Hun var så hinsides snill å strikke et skjørt til meg!<3 Heldigvis er det meldt sol i morgen også, for jeg vil nemlig fryktelig gjerne gå med det når jeg skal til Humlen!:D Fargen er helt fantastisk vakker, problemet er bare at jeg ikke helt vet om jeg har så mye som passer til det da. Men samtidig så gjør egentlig ikke det så veldig mye, da har jeg bare en ypperlig anledning til å gå på shopping, moahahaha!:p 

I kveld har jeg bladd meg igjennom et par år med mail, slettet en haug av de og mimret en god del! Mye ymse jeg hadde tatt vare på, det beste var å finne de fra en gammel fjern slektning av meg, vi hadde mange koselige mailsamtaler vi! Dessverre gikk han bort for noe år siden, da forsvant også mye kunnskap om familien. Men heldigvis hadde han lagt ned mye arbeid i slektsforskning og jeg var så heldig å bli innviet i hans kunnskaper om vår felles slekt!

Nå skal jeg spise litt kvelds og se på Pascals og så skal jeg etterhvert legge meg. Har vært veldig flink i det siste og stort sett sovnet før midnatt, det er nemlig den rette siden å sovne på om man spør Humlen!:p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar