onsdag 19. april 2017

Litt av hvert!

Jeg fant, jeg fant! I går kveld var jeg veldig trett men det var alt for tidlig til at jeg turte å legge meg, så da dukket den derre teite pizzabagen opp i hodet på meg igjen. Derfor bestemte jeg meg for å lete mer etter den, jeg visste jo at jeg hadde den, bare ikke hvor! Jeg fant ut at jeg skulle gå løs på det eneste skapet inne på roterommet, det var veldig, veldig lurt! For øverst oppe og helt inne, gjemt bak sykkelhjelmen, lå bagen! Er nesten litt fristet til å dra til favoritt-pizzaresturanten min og kjøpe en pizza bare for å feire at den dukket opp igjen, haha:p Hmm, tror muligens jeg skal gjøre det på fredag etter at jeg har vært hos Fysio-damen!:p

I dag har jeg vært Humlen, det var en veldig god time! Vi snakket om mye forskjellig, som vanlig, men det gikk vel mest i påsken og smertene cmt`en gir meg i beina. Denne påsken har jeg følt meg litt mer ensom enn ellers, det er jo som Humlen sa, jeg kan gjerne velge ensomheten og det er helt greit, jeg trives jo i mitt eget selskap men i år var det litt annerledes. Det tenkte jeg mye på når jeg gikk derfra og jeg har muligens en konklusjon på det. Og det er at før jeg flyttet hit jeg bor nå så hadde jeg ikke så veldig mange å prate med, det var stort sett Solstrålen, Humlen, Bamse og Karamell innimellom, stort sett ukentlig med noen på aldershjemmet og en del med familien men det var også det. Men her jeg bor nå prater jeg jo med flere, jeg kjenner for såvidt flere siden jeg går på strikkeklubben og jeg har en nær og kjær nabo i Pinnsvinet og vi prater rett som det er i telefonen eller hos en av oss. Da blir nok alt litt mer synlig når det er påskeferie og så godt som fem helligdager på rad, i tillegg har det vært mye på facebook om hytteturer, skigåing, bålkos +++! Pluss at det jeg gjorde forrige tirsdag muligens trigget mye av det, selv om jeg ikke tenkte på det da så tror jeg nok Humlen har rett i at det kan ha utløst ting i meg.

Etter timen hos henne tok jeg turen til kjøpesenteret, måtte ha mer magnesium for jeg har bare en pille igjen. Der var det rekrutt-folk for årets sykle-til-jobb-aksjon som startet i dag og jeg ble selvfølgelig stoppet. Han som stoppet meg lurte på om jeg hadde hørt om denne aksjonen, noe jeg kunne bekrefte og det så det ut som om han likte å høre. Men før han fikk sagt noe mer så sa jeg - men jeg har ikke noe jobb så jeg kan ikke være med. Da ble han ganske paff og hadde ikke så mye mer å si enn at jeg måtte ha en god dag videre:p Forresten, jobb har jeg jo på en måte, jeg jobber jo med meg selv om å få det bedre, men tror ikke sånne jobber teller akkurat i denne aksjonen her da:p

Nå skal jeg spise litt middag, glo på tv og kanskje muligens strikke litt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar