torsdag 27. april 2017

Torsdagsyoga

I dag har jeg vært på yoga hos Sommerfuglen, det var en fantastisk time! Heldigvis slapp jeg unna det meste av regnet, jeg var mer tørr enn våt når jeg kom frem, forrige gang var jeg jo klissvåt pga regnet... Turen dit var også mye lettere å gå, sist torsdag kjentes det ut som om jeg hadde gått ti mil, minst, når jeg kom frem, den følelsen slapp jeg heldigvis unna i dag!

Etter timen vandret jeg til kjøpesenteret, skrittelleren på telefonen min mener faktisk at jeg LØP dit, noe jeg ikke helt skjønner! Jeg gikk jo saktere enn hva jeg gjorde når jeg gikk til yogaen, så jeg tror telefonen fikk litt hikke rett og slett! Tror en sånn pulsklokken er mer pålitelig enn appen på telefonen, så kanskje jeg burde ønske meg en sånn til bursdagen min! Planen var egentlig å gå på litt shopping, jeg trenger en treningstopp men beina ville ikke gå mer og magen ville ha litt lunsj og plutselig måtte jeg haste avgårde til bussen! T-skjorter jeg kan trene i har jeg flere av men de er for løse i en downward dog f.eks. og vanlige singleter i bomull er ikke så veldig deilig å bli svett i altså! Jaja, kanskje jeg finner noe i morgen når jeg skal til Fysio-damen!

Søvnprosjekt del 3 ser ut til at det kanskje kan funke! Det funket nemlig i natt, da slo jeg av radioen presis 00.00 og med unntak av en liten oppvåkning sov jeg helt til halv ni. Når jeg våknet var jeg selvfølgelig trett men jeg slapp unna den intense trettheten som også gjerne henger over meg utover dagen også, det var deilig det! Brukte litt tid på å våkne men når jeg først hadde våknet, og kommet meg opp, var jeg betraktelig mer våken enn vanlig! Men èn natt er jo ikke nok til å si hvordan det vil gå videre, likevel velger jeg å være optimist siden det gikk bra i natt!

Nå skal jeg spise litt middag, resten av ettermiddagen og kvelden skal være fryktelig rolig, mulig jeg starter på pirkeprosjektet, det gjorde jeg ikke i går nemlig:p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar