søndag 30. april 2017

Siste dagen i april

Nok en helt fantastisk vårdag, med unntak av den kalde vinden da, og jeg har vært ute og nytt den fullt ut! Dessverre er alle energiskjeene mine i oppvaskmaskinen og den er på et langtidsprogram som ikke går an å stoppe, varigheten er dessverre uviss og dermed har jeg ikke så mye å gå på. Så ute gjorde jeg ikke annet enn å sitte i solen og lese, iført masse klær og et fleeceteppe, for så veldig varmt var det ikke:p

I sted ble jeg så hinsides trett, fant ut at jeg skulle spise litt middag og det hjalp litt, men så kom trettheten snikende. Da var det yoga som ble prøvd, det funket også litt, nok til at jeg klarte å strikke litt men til slutt var det knock out og energisjefen vant, iallfall nesten. Tror nok energisjefen helst ville ha sett at jeg sovnet men jeg klarte å la være, selv om det ikke var så langt unna at det ville skje:p Så nå sitter jeg her og aner ikke hva jeg skal gjøre for å våkne litt mer, yoga er et alternativ men jeg tror ikke det vil hjelpe akkurat nå, kanskje det må en kveldstur til? er jo fremdeles pent vær ute, men jeg vet ikke om jeg engang kommer til å klare å komme meg opp av sofaen, haha:p Hadde butikken vært åpen kunne jeg ha gått dit og kjøpt en is, det hadde jo vært godt på en deilig vårdag!

Hva jeg skal finne på i morgen vet jeg ikke helt, er jo fridag så alt er jo stengt. Tror nok det blir å være ute sånn som i dag, er jo veldig deilig når solen er som den er nå, da klarer jeg å sitte i solveggen i mer enn ti minutter, når sommeren kommer er det så godt som klin umulig for meg:p

Syns disse fire månedene har gått fort jeg, i morgen starter årets femte måned og om bare en måned er det sommer! syns det jo nettopp var høst jeg! Håper uansett at mai blir en strålende måned og at solen skinner hver eneste dag:D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar