lørdag 22. april 2017

April er lunefull!

I dag har jeg vært på beina litt for lenge, sånn er det når man melder seg frivillig, haha! Men samtidig så har jeg hatt det veldig kjekt sammen med Blomsterdamene og flere andre som stilte opp. Egentlig var jeg ferdig etter to timer men jeg ble likegodt to timer til jeg, hehe! For det var veldig koselig, vi hadde det veldig morsomt og jeg lo mer på de timene enn jeg har gjort på flere uker til sammen, så trettheten er faktisk vel verdt det, iallfall akkurat nå!

Ute har jeg også fått vært litt, iallfall når det var sol og opplett. Jeg hadde på meg masse klær for jeg trodde vi måtte være ute hele dagen, det stemte heldigvis ikke, noe som var veldig greit etter som det både snødde, sluddet, haglet og regnet! April er rett og slett en lunefull måned!

Det som er igjen av helgen skal være så rolig som overhodet mulig! Resten av denne dagen skal gå til å glo på tv, spise litt middag, kanskje strikke litt og så være i seng og i søvn før midnatt. Morgendagen skal inneholde fryktelig lite aktivitet men likevel nok til at det ikke blir for lite. Om det er mulig å få til vet jeg ikke helt da men jeg kan jo prøve!:p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar