fredag 4. november 2016

Ny vinterkåpe:D

I dag kjøpte jeg meg en ny vinterkåpe, ekke heeeelt fornøyd med den jeg har fra før av nemlig! Syns den er i tynneste laget og jeg merker at jeg fryser mer enn jeg gjorde før, virker iallfall sånn da! Jeg deponerte på den for jeg er litt usikker, den er veldig fin altså men jeg skulle gjerne hatt en som var litt lengre siden jeg er så glad i gå i skjørt og kjoler! og så skulle jeg gjerne hatt en litt mer lysere farge enn mørkeblått. Men fordelene er her likevel altså - megadeilig og stor fjuskepels på hetten, INGEN borrelåser (HATER borrelåser!!!!) og det er veldig greit i og med at jeg nesten bor i ull store deler av året:p (borrelåser er jo drepen for ullklær, spesielt hjemmestrikk!) og ikke minst så er det minimum 8000mm i vannsøylen eller hva det nå enn heter!
Tror jeg må ta en tur innom kjøpesenteret og bare sjekke sportsbutikkene der før jeg klipper av lappene, bare for å vite helt sikkert at de ikke har noen jeg ikke har vurdert! Uansett hva jeg bestemmer meg for kommer jeg iallfall til å møte godt kledd og i ny kåpe når Humlen og jeg skal på tur til uken:p Tørr jo ikke å gjøre noe annet, hun passer nemlig veldig godt på oss pasienter!:D

Ellers er beina misfornøyde, de er bitrende iskalde og det har de vært av og på i hele dag, mest på dessverre... jeg klarer ikke å få varmen i dem uansett hva jeg gjør, i tillegg er det veldig vondt! Nå sitter jeg med ullstrømpebukse, tøfler i lammeull, ullteppe og dyne på beina, likevel er det ikke så mye varme i de:( Har også funnet frem vifteovnen og satt den på fullt, det var nemlig pittelitt kaldt i leiligheten når jeg kom hjem. Har varmekabler i gulvet men må finne ut om jeg kan bruke de, vet ikke om noen av møblene mine vil like å stå på et varmt gulv nemlig. Og har jeg de på kan ikke yogamatten ligge fremme hele tiden regner jeg med, tror nok også pilatesballen må flyttes, og en del andre ting, ei heller det fine gulvteppet mitt, så da er det kanskje like enkelt å bare bruke vifteovnen:p

I morgen er det bare 7 uker til jul... har en del ting jeg må bestemme meg for innen den tid men jeg regner med at det vil gå greit, jeg har jo Humlen ved min side! jaja, det skal ikke tenkes på mer i kveld! er jo heldigvis ikke heeelt ennå!

Nå skal jeg finne litt sjokolade:p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar