lørdag 26. november 2016

Fastlegebytte og prising av håndarbeid

Nå er det bare en uke igjen til julemarkedet jeg skal ha stand på, jeg håper jeg klarer å bli ferdig med alle prosjektene jeg har startet på, hehe:p Dagen i dag ble brukt til å jakte på merkelapper som ikke er julete, det var ikke så veldig lett! Men Lagerhaus, eller noe sånt, var redningen, attpåtil var det 20% salg på hele butikken! Det var jo veldig greit, jeg tok med meg 24 merkelapper derfra, trenger nok flere men da får jeg lage de selv rett og slett! Jeg håper det kommer masse folk som handler!:D

Kvelden i kveld blir brukt til å sy en juleløper, har mest lyst på den selv men burde jo selge den sånn at jeg får litt penger inn da! nå har det gått så mye penger til ting jeg har sydd så det hadde jo vært greit å gå litt i pluss egentlig! har mer stoff så jeg kan lage flere, jeg likte det ferdige resultatet så da betyr det jo kanskje at jeg burde sy en til som skal være til meg selv:p Problemet er bare at jeg ikke vet hvor mye penger jeg skal ta for tingene jeg selger... pannebåndene med marius-mønster skal iallfall gå til 200kr, tror jeg da, er godkjent selger av det mønsteret og det er jo et +poeng vil jeg si!
Prising av hjemmestrikket er så hinsides vanskelig! var innom epla-nettstedet bare for å se og der var det sykt underprisete varer og det er så synd! Men samtidig så er det så mange som ikke virkelig setter pris på det og derfor er det vanskelig å få solgt varene om en tar for mye i deres øyne... Har du noen forslag eller tips så kom gjerne med de!!!:D

Oooo, jeg leste en veldig gledelig nyhet i sted!!! Fra mandag er det sånn at man kan stå på venteliste på helsenorge.no på den legen man vil bytte til og når den legen har ledig plass så får man byttet automatisk! Så fantastisk at det endelig kommer i gang! Det betyr at jeg skal sette meg på venteliste hos lege H altså! Men vet jo ikke hvor lang tid det vil ta før det blir ledig plass og så må jeg vel egentlig være tidlig ute mandag morgen, muligens sitte oppe til litt over tolv for å være først ute? må tenke litt på akkurat det:p Uansett så stikker jeg innom og snakker med sekretær V igjen, er jo ikke sikkert lege H får ledig plass med det første og det kan jo ta en stund, selv om jeg håper det ikke gjør det da, for det er jo greit å vite om jeg får gå til henne når behovet for legebesøk dukker opp!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar