fredag 25. november 2016

En regnvåt fredag

I dag har jeg gjort mye, egentlig alt for mye om du spør beina mine. Men det lar vi være å gjøre, de fikk ikke noe å si, de prøvde men jeg bare overhørte de rett og slett. Kanskje ikke så lurt med tanke på at det lureste jo er å være venner med de men de tilgir meg sikkert:p Det var jo bare kjekke ting som ble gjort da!

Dagen startet litt travelt, måtte vaske håret og spise frokost på bare 15minutter... sånt skjer når man ikke gidder å stå opp og det blir sånn "bare fem min til!" et par ganger for mye... Men jeg rakk timen hos Fysio-damen med god margin, fikk til og med gått innom et par butikker før jeg hadde time hos henne. Jeg møtte også på hun ene favorittsekretæren min fra legekontoret, hun kom gående forbi når jeg satt i gangen og leste litt. Hun så at det var meg og viftet litt med et brev hun hadde med seg sånn at jeg så opp og så henne og da fikk jeg et stort smil tilbake:D Jeg syns det er så koselig at hun gjør det, vi har det nemlig med å møtes ofte på senteret når jeg skal til Fysio-damen:p 

Inne hos Fysio-damen ble det litt sykling men beina var ikke i form til å gjøre så mye mer. Derfor bestemte hun seg for å massere leggene mine litt, det gjør alltid godt! Beina var fortsatt litt gretne men de var nok glade for å slippe å sykle mer! Jeg leverte også inn tns-apparatet, jeg skal få låne det igjen når de har kjøpt nye batterier, for de som de har nå er nemlig veldig dårlige. Fysio-damen sa at det var lenge siden det var blitt brukt så det er mulig de bare var veldig utladet. Jeg håper de skaffer nye batterier fort for jeg har lyst til å teste det ut mer! Og så tenker jeg at siden det hjelper, iallfall der og da, kan jo det skrives i en henvisning til smerteklinikken når den en gang blir skrevet!

Etter timen hos henne dro jeg avgårde til en butikk som er rene himmelen når man syr! Der var det nemlig 25% rabatt siden det er black friday i dag! Dessverre ble bankkortet mitt litt svidd... men jeg fikk rundt 400kr i rabatt da så da går det greit! Nå gjelder det bare å få solgt alt jeg har laget og kommer til å lage den neste uken da:p

I kveld var jeg ute i mørket, det skjedde nemlig noe koselig i nærheten og det måtte jeg jo sjekke ut! Det var vått og kaldt og beina var alt annet enn fornøyde så jeg gikk til bussen en god stund før det var ferdig. Når jeg kom hjem var det veldig godt å få av seg alt det våte regntøyet!
Nå sitter jeg innpakket i tepper, strikketøyet ligger parrat og på tven går det en eldgammel episode av NCIS som jeg har sett iallfall tre ganger før! Hva resten av helgen består av vet jeg ikke helt. Må sy men det gidder jeg ikke å gjøre i hele helgen da!:p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar