fredag 18. november 2016

Tomt for batteri...

Altså, jeg hadde virkelig gledet meg til å prøve ut TNS når jeg kom hjem i ettermiddag. Problemet er bare batteriene... Fysio-damen ladet de litt sånn at jeg kunne få prøve det hos henne men det var tydeligvis ikke mer batteri enn til prøvingen, for den slo seg fort av når jeg prøvde igjen hjemme. Så derfor satte jeg de på lading en times tid, vet jo ikke hvor lenge de trenger da men hadde ikke tålmodighet til mer enn det:p Men ca. en times lading holdt bare til knappe 30minutters bruk før apparatet bare slo seg av... Så nå er batteriene nok en gang på lading og denne gangen forblir de i ladestasjonen i minst et par timer!

Jeg kjenner jeg er litt spent på timen hos Raketten på tirsdag, har jo bare vært hos henne en gang og da satt jeg ikke akkurat lenge på kontoret hennes. Men det virker som om hun har forandret seg litt, det er bra! For jeg kom nemlig inn på venterommet før de hadde avsluttet lunsjen, og når hun hentet inn sin første pasient ble hun stående i døren og vente, det likte jeg! Det er noe med å føle seg velkommen når man skal til legen altså! Det blir sikkert litt merkelig å gå til henne, det er liksom Solstrålen som er legen min:D På sykehuset på onsdag sa damen i resepsjonen "og det er Solstrålen som er fastlegen din?" og jeg bare "ja! eeh, nei! eeh, nå er det Raketten". 
Og så skal jeg gå i mitt kule hjemmestrikkede skjørt, må vise det til de skjønne sekretærene der, noen av dem er strikkere nemlig, hihi:p

Nå skal jeg lage pizza, deigen får ikke heve mer, har ventet lenge nok og gidder ikke å vente mer for jeg er suuuuulten!:p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar