torsdag 17. november 2016

En torsdag i november

Jeg slapp å skippe yogaen i dag, den ble nemlig avlyst:p Egentlig var planen om å besøke Bamse og Karamell, trenger å snakke med de, spesielt Bamse, om det advokaten min ville ha svar på. Det er så vanskelig å bestemme seg men Bamse er full av klokskap og vet stort sett alltid råd om det jeg spør om! Istedenfor besøk hos dem fikk jeg endelig turen min til fretex, det var jo det jeg hadde tenkt til forrige uke men så ble det forandring i planer der også. Men jeg fant ingenting spennende, de hadde fylt butikken med jul da, sånn som stort sett alle de andre butikkene rundt omkring!

Ellers var natten i natt veldig godt, jeg var i seng rundt kvart på elleve, og sov før radioen slo seg av en time senere. I tillegg sov jeg hele natten igjennom og våknet først sånn ca. kvart over åtte! Vanvittig herlig og godt altså! Heldigvis våknet jeg tidlig da, jeg hadde nemlig glemt å skru på alarmene på mobilen, de ble jo byttet ut med noen grytidlige i går:p

Ettermiddagen i dag har blitt brukt til litt ommøblering og rydding! Ble jo hekta på sying igjen nå på søndag og har derfor sydd en god del nå denne uken. Men med alt sy-utstyret har jeg også okkupert kjøkkenbenken, noe som igjen har ført til at det ikke har vært enkelt å lage mat... Så derfor har jeg flyttet spisebordet inn i et hjørne, siden det er klaff-bord kan jeg både sy og skjære på samme bord, dermed er kjøkkenbenken klar for å brukes til matlaging etc. Siden jeg nå har gjort dette er det jo et lite håp om at gulvet på det lille rommet kan bli ryddig igjen og at det dermed kan bli et yogarom. Men nå har jeg også bedre plass her i stuen så da er det egentlig ikke nødvendig, hahaha:p

I morgen skal jeg endelig til Fysio-damen igjen! Nå er det super lenge siden jeg har vært der, tror det er tre uker siden sist. Blir spennende å se om TENS kan funke på meg, kjenner at jeg er litt tvilsom men det positive med det er jo at det ikke er avhengighetsskapende, ei heller full av bivirkninger! 
Jeg har også lyst å dra inn til byen og se etter ny yogamatte, syns den jeg har er litt smal og litt kort. Humlen sa nemlig at det finnes matter som er ekstra lange og ekstra brede, hun har nemlig en sånn og den høres så mye bedre ut enn den jeg har! Det gjør jo ingenting å ha flere, den jeg har nå er genial om jeg må ha med meg en matte, den har nemlig en skulderstropp. Jeg har også lyst på sånn råkul yogatights som Humlen har men jeg vet ikke hvor hun har kjøpt den så det må jeg spørre om! 

Nå skal jeg drikke julebrus, hihi:p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar