mandag 28. november 2016

Dagen bare fløy avgårde

Skjønner ikke helt hvor denne dagen har blitt av! Våknet allerede kvart på åtte, huseier-mannen var og hentet noe stillas, det er jo ikke akkurat så lett å gjøre stille så det resulterte i at jeg våknet. Siden jeg ikke fikk sove med en gang logget jeg inn på helsenorge.no for å sette meg på venteliste til lege H. Det var veldig lurt gjort! nå er jeg nemlig nr EN på ventelisten til lege H! måtte noen snart flytte sånn at det blir en ledig plass til meg:p Jeg håper virkelig at hun er lettere å ha med å gjøre enn hva Raketten er og at det er enklere å få henvisninger og sånt av H. Ingen kan erstatte Solstrålen da men forhåpentligvis er H en lege som ligner mer på henne!

Etter at huseier-mannen hadde kjørt videre skrudde jeg på radioen og så husker jeg ikke så veldig mye før jeg våknet 10.06, hehe... Men jeg var våken en stund før jeg sovnet da, var jo egentlig ganske mye våken så jeg skjønner ikke helt at jeg ikke klarte å komme meg opp. Dessverre var natten så som så, beina var fulle av smerter og det påvirket søvnen veldig.

Til slutt klarte jeg å stå opp, jeg spiste frokost og så kom jeg meg ikke lengre enn til symaskinen og der ble jeg sittende et par timer:p Fikk sydd litt, nå har jeg fire ting jeg må sy ferdig men det er egentlig bare en to sømmer på hver del. Så gikk jeg ut, ville helst ha noen flere glidelåser men strikkebutikken hadde ingen hvite, så da dro jeg videre til neste strikkebutikk, der hadde de glidelåsene i en kasse uten særlig system. Det så nesten ut som om de hadde vært på et loppemarked og kjøpt dem... Hvorfor må det være så vanskelig å få tak i glidelåser egentlig? Panduro hadde masse utvalg før men nå har de bare glidelåser på rull og i tillegg bare svarte... 
Hjemme klarte jeg å trylle frem et par glidelåser ved å lete skikkelig i syskrinet mitt, helst ville jeg hatt hvite men det er jeg tom for, så da får det gå med de jeg fant da.

I sted laget jeg lunsjmuffins, trenger å ha noe mat med meg på strikkeklubben i morgen men har ikke lyst på yoghurt, da må det bakes:p De ble faktisk ganske okey, måtte smake på en sånn at jeg vet at de er gode i morgen:p Resten av kvelden skal brukes til håndarbeid, tror jeg skal strikke på det kule sjalet mitt sånn at det ikke tar ørten år før det er ferdig:p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar