lørdag 5. november 2016

Den store jakten på vintersko!

Oi, klokken er jo allerede passert elleve! vet ikke helt hvor kvelden har blitt av, den har ikke vært så veldig god, er sikkert derfor jeg ikke har registrert tiden... 

Jeg var innom kjøpesenteret for å se etter andre jakker, fant en lik som jeg kjøpte i går, bare i en slags gulfarge, vil kalle den skittengul tror jeg. Veldig fin men også grådig upraktisk med tanke på at om jeg får noe på den så vil det være veldig synlig. Siden jeg ikke hadde lyst til å dra hjem etter den korte turen tok jeg bussen til byen, når jeg gikk til busstoppet så jeg Humle kjøre forbi meg, mulig hun skulle på shopping hun også, hahaha:p

I byen gjorde jeg ikke så veldig mye, satt for det meste på en benk og leste. Så var jeg en tur innom skobutikken for å lete etter vintersko, trenger sårt noen skikkelige vinterstøvletter nå når snøen har kommet og alt! Joggesko er en god ting det altså men ikke hele året rundt... Fant merket jeg vil ha på en klesbutikk, spurte om jeg kunne deponere da jeg er litt i tvil på størrelsen (og litt fargen) men vet du hva? det fikk jeg ikke lov til fordi det er søndag i morgen! Aldri hørt noe teitere når det gjelder sånt altså! Damen kunne holde de av ut mandag og så kunne jeg deponere på de da, i ett døgn, jeg takket ja men jeg vet ikke om jeg kommer til å dra dit på mandag for å kjøpe de... Har funnet en variant på nettet, bare herremodell da, det gjør forsåvidt ikke noe men de er svindyre! jeg har allerede brukt masse penger på ullkjole og vinterkåpe og har vel egentlig ikke økonomi til å bruke 2000kr på sko... selv om det absolutt er noe jeg virkelig trenger... hmm, kan kanskje få mor til å spleise med meg, smiske litt med henne, da får jeg sikkert litt penger! moahahahaha!:p

Når det var blitt skikkelig mørkt ute hoppet jeg på nytt i skoene, tok på meg den nye kåpen, måtte jo innvies siden jeg ikke fant noen andre! fant en gammel lue å bruke og vandret avgårde til butikken! Måtte ha litt sjokolade, er jo tross alt lørdag, moahahaha!:p Og så har jeg jo denne utfordringen fra Humlen da, eller, hun sa ikke noe mer om at jeg skulle gjøre det flere ganger før neste time. Men siden jeg har funnet ut at mørket faktisk er litt okey her i nærområdet tenkte jeg at jeg kunne ta turen. Får sikkert tommel opp for det når hun får vite det:p

Er ikke så veldig trett men ser på klokken at jeg bør finne sengen! Humlens regel er at man skal være i seng på den riktige siden av midnatt og i følge henne er det før klokken slår tolv! Så om jeg skal rekke det bør jeg starte på veien, er jo alltid et eller annet "skal bare" før jeg kommer meg under dynen:p

Oooo! dette her er innlegg nr. 300 her på bloggen i 2016!:p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar