onsdag 2. november 2016

Boblen sprakk!

I dag var det endelig tid for time hos herlige Humle igjen! det var noe jeg sårt trengte! 
Uken har vært fryktelig lang og med masse, masse tårer, så det var innmari godt å få prate med henne. Tårene startet å renne rimelig fort og de fortsatte med det mer eller mindre hele timen. Det endte opp med at vi pratet om julen stort sett hele tiden og det er jeg veldig glad for! 
Siden fredag har det vært noe som har opptatt hodet mitt veldig, veldig mye, men nå sprakk den boblen litt, fikk også hennes tanker om ting og tang og det gjorde at det ble flere hakk enklere å tenke på! Selv om det gjenstår en del tanker om det da, og ikke minst må jeg bestemme meg for både det ene og det andre, og så fortelle om mine valg til familien, eeh, det kan bli litt verre for det er ikke sikkert det er så lett å få aksept for det fra enkelte, men jeg regner med at det går bra, til slutt iallfall! Og så er det så godt at Humlen forstår meg i alle tankene mine om julen, hun støtter meg også i det jeg har lyst til dersom jeg er helt sikker på at det er det jeg vil!

Neste uke skal vi ut på tur, hvor turen går vet jeg ikke helt for jeg har ikke vært der. Men Humlen lovet meg litt historie om stedet også så jeg gleder meg! og så skal hennes skjønne vofs få være med!:D

Etter timen hos henne dro jeg til kjøpesenteret, der skulle det nemlig være litt salg men jeg fant ikke noe jeg hadde lyst på, ikke så jeg etter noe heller. Kjøpte jo den kule ullkjolen på lørdag så da har jeg brukt penger på klær for en liten stund! Jeg endte iallfall opp hos bakeren, jeg sa nemlig til Humlen at jeg kunne kjøpe meg en bolle, det var hun enig i:p Og siden jeg hadde en bok liggende i sekken ble jeg sittende der lenge. Drakk også en varm sjokolade, men altså, jeg syns den var så som så, ikke var den noe spesielt varm heller... det beste er når de er så varme at du ikke kan drikke men bare må smake litt mens du venter på at den skal bli kald nok til å drikkes!:p

Når jeg kom hjem kom det enda mer tårer men det var egentlig greit. Denne gangen var det vel mer av lettelse av å endelig ha fått pratet med Humlen om alt som har skjedd den siste uken. Humlen sa også at jeg hadde gjort det riktige når jeg kom hjem fra yogaen på torsdag, ved først å få varmen i meg og så ligge i både gudinnestillingen og i haren! Det var bra hun poppet opp i hodet mitt når jeg trengte det, det samme gjør hun når jeg sover og har mareritt, hun har den evnen nemlig:p

Resten av kvelden skal være rolig, det skal forsåvidt resten av uken og uka som kommer også! Det har vært litt for mye som har skjedd de siste ukene og jeg lovet Humlen å ta det med ro fremover nå! Nå skal jeg spise litt sen middag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar