mandag 31. oktober 2016

Oppdatering av oktober!

Tenkte å prøve meg på en månedsoppdatering men tror det vil gå litt dårlig... har over 27sider i dagboken fra oktober så det vil bli litt vanskelig å krympe det ned til et blogginnlegg:p

Men jeg kan forsøke litt da!
*Bøker har jeg lest masse av! Det går fortsatt i Sagaen om Isfolket og innen klokken slår tolv i kveld har jeg nok lest ut den tiende boken! har bare hatt bøkene i en måned så det har blitt mange sider de siste ukene:p 
*Jeg har også vært hos Bamse og Karamell og fått noen veldig gode klemmer og de har ladet meg helt opp. Det samme har Humlen gjort med timene hos henne! Vi to har gjort masse, masse arbeid, hun er grådig god å lære fra seg og så er hun en veldig dyktig yogalærer! I tillegg har vi vært ute og gått på tur, syns det er utrolig kult at hun tilbyr utetimer jeg!
*Beina har vært veldig triste og leie, det har vel vært flere dårlige dager enn gode dager dessverre... tror en del av det kan legges på årstiden også men det er litt vanskelig å vite helt sikkert! Heldigvis er det bare litt over to uker til jeg skal tilbake til nevrologen min, ikke vet jeg om han kan gjøre så mye men forhåpentligvis kan han svare på en del spørsmål som jeg har!

*Humlen har lært meg en aktiv teknikk som har hjulpet meg vanvittig, spesielt med tanke på yogakurset jeg går på! Jeg har også, pga henne, klart å forlate en vanskelig situasjon
*Jeg har funnet, eller, faktisk var det Humlen som tipset meg, om en mindfulness-app som faktisk funker på meg! Jeg klarer å gjennomføre uten å knekke sammen i gråt, det er litt deilig! Og så må vi jo ikke glemme mindfulnessøkten Humlen og jeg hadde hvor jeg faktisk klarte å lukke øynene! det var litt stort og både hun og jeg syns det var veldig bra! Humlen sa faktisk at det var en stor seier for meg og det har hun jo rett i!
*Og så må jeg jo ikke glemme at jeg har vært frivillig i forbindelse med tv-aksjonen blant annet! Slitsomt, utfordrende, skremmende, litt (veldig) ekkelt men også veldig kjekt! og pga det har jeg jo også vært på Solstrålens jobb:p
*Dessverre har ikke oktober vært måneden hvor jeg har gått så særlig mye på tur... men det går faktisk veldig greit i og med at jeg er så aktiv som jeg er! nå trener jeg jo yoga hver eneste dag + at jeg går til Fysio-damen en gang i uken og på yogakurset! Som Solstrålen ville ha sagt så er det veldig innafor! ikke sant, Solstråle?:D

PS. jeg blir veldig glad om noen gidder å legge igjen en kommentar!:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar