lørdag 29. oktober 2016

Ny kjole!:D

I dag har jeg vært ute alt, alt, alt for lenge! Men det er ikke helt direkte min feil, det er mer Skyss sitt busstilbud om lørdagene som er årsaken!

Det ble litt av en langtur på meg pga bussene, men det var verdt det fordi jeg fant en herlig kjole i 100% ull! Humlen og jeg snakket nemlig om kjoler i ull på onsdag, hun fortalte at hun hadde sett en i en butikk i nærheten men den kostet rundt 1000kr. Jeg måtte likevel sjekke det ut for jeg elsker jo å gå i kjoler og desto mer ull desto bedre er det jo nå når det er høst og vinteren snart kommer! Butikken Humlen snakket om hadde to kjoler men ingen som falt i smak, eller, den ene gjorde faktisk det men den kostet jo 1800kr eller noe sånt, ikke var det 100% ull engang så da var det utelukket, den andre så jeg ikke skikkelig på siden den heller ikke var i 100%. Så jakten fortsatte på nettet og jeg fant en utrolig kul kjole på zalando! Utrolig nok var den fra en butikk som også finnes her i Bergen, så turen i dag gikk dit. Det var innmari lurt! Kjolen hang og ventet på meg den, en eneste igjen i blå var det, til og med i min størrelse og attpåtil på SALG! da går det helt fint å kjøpe klær altså!:D 

Nå lurer jeg på om jeg skal bruke litt mer penger, denne gangen på pizza fra peppes. Var innom matbutikken i sted men det eneste jeg klarte å få med meg ut derfra var en liter melk for jeg klarte ikke å tenke og beina sa klart ifra om at de ville hjem med en eneste gang... nå vil de heller ikke ut igjen, så da kan jeg jo være litt snill med dem og bestille mat slik at jeg slipper å gå ut igjen mer i dag:p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar