søndag 16. oktober 2016

Hvor ble helgen av?

Og så er plutselig denne helgen over, det var jo fredag i går jo...
Jaja, jeg har iallfall fått brukt søndagen litt fornuftig, det har blitt både yoga og støvsuging av hele leiligheten. Heldigvis klarte jeg å holde meg våken i dag siden jeg ikke klarte det i går...

Det ble forresten til at jeg leste ut boken i går kveld, var vel ferdig 23.45 eller noe sånt:p Jeg tok faktisk med meg bok nr.8 inn i sengen, ikke for å lese mer da men for å kunne fortsette når jeg våknet i morgen. Men det ble det ikke noe av, jeg våknet nemlig klokken TI... sov meg igjennom alt av alarmer og var helt kaputt når jeg våknet. Var lenge våken midt på natten, hadde lyset i taket på også men helt hva jeg gjorde klarer jeg ikke å komme på... I dag derimot har jeg ikke lest noe særlig, tror både hodet og øynene trengte en pause etter å ha lest ganske mye den siste uken. Det ble nesten litt konkuranse mot meg selv - lese mest mulig på kortest mulig tid og det er jo ikke gøyt i lengden! Bøker skal man jo kose seg med! jeg har jo fremdeles 40bøker igjen så jeg går jo ikke akkurat tom for lesestoff med det første! det varer nok i november også vil jeg tro!

Nå sitter jeg og tenker på alt jeg burde spørre nevrologen min om, er jo bare 3 1/2 uke igjen faktisk. Jeg lager derfor en huskeliste slik at jeg får spurt om det jeg vil spørre om og bedt om henvisninger hit og dit. Humlen ville gjerne lese listen så derfor tenkte jeg å ha en sånn iallfall halvveis ferdig liste til onsdag slik at hun kan få se den og komme med tips om hun har noen. Det er jo greit å ha litt tid på seg og så er det sånn at jeg ikke har time hos henne uken før jeg skal på sykehuset, dermed er det bare plutselig tre timer til hos henne før timen der kommer.

Hva jeg skal finne på i morgen vet jeg ikke helt, beina har det ikke bra så jeg må ta det med ro men samtidig klarer jeg ikke å være inne en hel dag... det er litt mye lopper og maur i meg og de må få ut litt energi, det får jeg ikke til hjemme, iallfall ikke over flere dager på rad! Kanskje jeg egentlig burde ha hatt en rullestol eller en sånn liten el-scooter? selv om smertene er der uansett om jeg går eller sitter så hadde jeg nok spart litt på energien ved å slippe å gå så mye. Hmm, må tenke litt, vet ikke hvem som kan hjelpe meg med det isåfall, kanskje jeg må til Raketten? eller muligens det er best og enklest å gå via nevrologen!?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar