søndag 9. oktober 2016

Lat søndag

Søndag igjen, det har vært en slapp dag, har lest, glodd på tv og gjort yoga. Litt greit at det er kveld igjen for jeg syns søndager ofte kan være grådig kjedelige!

I morgen skal jeg på tur med Humlen og heldigvis er det meldt strålende sol! er bare litt bekymret for at solen allerede har forsvunnet fra skogen når vi skal gå der om ettermiddagen. Men så lenge det ikke regner er det greit!:D Tror jeg skal finne frem vinterjakken min sånn at jeg kan gå i den. Det var nemlig veldig kaldt her i området på torsdag når jeg kom fra yogaen og jeg har ingen planer om å fryse altså! da er det bedre å ta på seg for mye enn for lite og heller gå med jakken åpen om det er veldig varmt!

Planen er å krype under dynen litt tidlig og lese men om det skjer vet jeg ikke helt da, hahaha! Men en liten stund til skal jeg sitte oppe, kan ikke legge meg før åtte iallfall:p 

Ha en god kveld!:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar