onsdag 5. oktober 2016

Baking, dårlig tid og yoga

Dagen startet med å våkne litt for tidlig, syns jeg da, men det gjorde ingenting for da fikk jeg tid til å bake boller! Deigen brukte superlang tid på å heve, tror smøret og vannet var litt for kaldt, så til slutt fikk bakebollen stå i vinduet og "sole" seg litt og det funket. Likevel var det sånn at når klokken var kvart på tolv og jeg skulle gå hjemmefra hadde jeg så vidt fått tørket håret litt for tiden gikk ifra meg. Bollene som ikke var kalde nok for fryseren måtte fint bli liggende på kjøkkenbenken med et par kjøkkenhåndklær over seg. Heldigvis var det sol ute så det gjorde ikke noe at jeg fløy avgårde med vått hår! Tror kanskje jeg ligger for lenge i sengen når jeg våkner allerede litt over syv, dette er jo ikke første gang jeg får det travelt når jeg skal noe:p

Turen gikk til Humlen og det var som alltid veldig godt! Vi gjorde også litt yoga sammen, hun har til og med yogamatter på kontoret sitt:p Og siden jeg hadde vært så flink til å gjøre yoga hver eneste dag og ikke minst skrevet en liten logg sånn hun ville fikk jeg en belønning, nemlig sjokoladekjeks, for som hun sa så er det viktig med belønning og det er jeg helt enig i!:D spesielt når det innebærer sjokolade eller lakris, hahahaha!:p Vi gjorde også noen pusteøvelser, først med åpne øyne og så sa hun at jeg kunne lukke de dersom jeg ville, og jeg gjorde det! det har vært for skummelt med lukkete øyne, det har ikke funket så jeg har bare hatt øynene åpne, både hos henne, hjemme og på yogakurset. Men i dag så turte jeg å lukke de, Humlen fortalte etterpå at hun hadde måtte sniktitte litt og ble veldig glad når hun så at jeg hadde gjort, det ble jeg også!:D Det er veldig godt å kjenne på at jeg kan være så trygg på henne og hos henne at jeg klarer det! Jeg fikk også noen flere verktøy i verktøykassen min som forhåpentligvis kan hjelpe meg når jeg får fullstendig hetta, panikk og angst og alt som er!

Resten av ettermiddagen og kvelden skal gå til å slappe av, strikke litt og glo på tv:p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar