tirsdag 4. oktober 2016

Dagen i dag

Dagen i dag gikk bort til å sitte på bussen, sånn nesten iallfall! hadde absolutt ikke det spor av energi når jeg våknet og ville aller helst bare bli liggende i sengen hele dagen. Men det vet jeg av erfaring ikke vil gå så bra så lenge jeg ikke er full av feber eller snylta forkjølet. Så derfor kavet jeg meg opp, fikk i meg litt frokost, som faktisk hjalp ørlitte grann! og så bar det avgårde til bussen. Og så er det jo så utrolig vakkert vær så det gjelder å være ute så mye som mulig slik at solen kan nytes fullt ut!
Planen var klar - jeg skulle se om Bamse og Karamell var på jobb sånn at jeg kunne si hei til de. Men der var de dessverre ikke:(

Derfor gikk turen til en pizzabaker, jeg hadde lyst på litt lunsj men siden bussen kom når jeg hadde vært og handlet ble det til at jeg hadde med meg hele den lille skjønne pizzaen hjem igjen, så unnskyld til alle som ble sultne på bussene jeg satt på!:p Neste gang blir det en skikkelig stor pizza med hjem sånn at jeg har mat litt flere dager. Synd de ikke har resturant i nærheten, eller, egentlig er det veldig greit for da bruker jeg ikke så mye penger der! (samtidig er det dumt for da må jeg til superdyre peppes dersom jeg har veldig, veldig lyst på take-away pizza...)

Jaja, nå er det litt tv før jeg skal legge meg. I morgen er det nok en fantastisk dag med strålende sol, litt av dagen skal brukes hos Humlen, tror planen er å lære meg noen aktive øvelser på fokusbytte, eller noe i den duren der, og mulig vi skal gjøre litt mindfulness/yoga. Så derfor skal jeg gå i min nye kule yogatigths, forrige gang stilte begge i skjørt så vi ble enige om å ikke gå i skjørt neste gang, hahaha:p

God kveld til deg!:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar