mandag 24. oktober 2016

Mandag og sol

Puuh, de timene på kjøkkenet i går ettermiddag kjennes fremdeles, jeg er stuptrett langt inn i margen! Natten var alt annet enn god kjennes det ut som, våknet en eller annen gang når det var veldig mørkt og stille ute av at jeg var livredd, men hva som var årsaken vet jeg ikke... Heldigvis sovnet jeg igjen da, fikk sove til klokken 7, da våknet jeg av noen som bråkte ute, muligens det var sprengninger. Men beina har fremdeles ikke protestert intenst mye, en lang tale har de likevel holdt da.

Denne dagen skal () være betraktelig roligere enn gårsdagen men jeg skal ut og farte litt likevel. Avtalen er ikke før klokken fire, så frem til det skal jeg ta det veldig rolig! Må impregnere de nye joggeskoene mine siden solen skinner og jeg ennå ikke har gjort det, og så må jeg en tur på butikken men ellers skal det gjøres minst mulig, men samtidig må jeg gjøre nok slik at jeg ikke blir sprø av å vente:p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar